Sarmale, cârnaţi, caltaboşi, piftie sau salată beouf sunt doar câteva dintre preparatele care ne vor umple mesele. În faţa atâtor feluri de mâncare, e greu să ne abţinem şi uneori mâncăm prea mult. Există totuşi câteva trucuri ca să ne ferim de excesele alimentare şi câteva exerciţii care fac minuni şi împiedică depunerea kilogramelor în plus

DISTRIBUIȚI

Sarmale, cârnaţi, caltaboşi, piftie sau salată beouf sunt doar câteva dintre preparatele care ne vor umple mesele. În faţa atâtor feluri de mâncare, e greu să ne abţinem şi uneori mâncăm prea mult. Există totuşi câteva trucuri ca să ne ferim de excesele alimentare şi câteva exerciţii care fac minuni şi împiedică depunerea kilogramelor în plus.

În perioada sărbătorilor, ideal ar fi să ne găsim timp să trecem şi pe la sală.

Cei care sunt deja supraponderali nu trebuie să dispere şi să-şi forţeze organismul cu un antrenament draconic după ce au luat masa de Crăciun. Este de ajuns să meargă în pantă, înclinat, pe bandă, pentru a nu pune presiune pe genunchi şi articulaţii.

Ca să combatem… colăceii trebuie să facem exerciţii pentru abdomen.

Ideal este să facem două-trei serii a câte 20 de repetări fiecare.

Cei experimentaţi în ale sportului pot încerca şi exerciţii mai complexe.

Cei care nu au posibilitatea de a ajunge la sală în aceste zile pot face exerciţii şi acasă, folosindu-şi greutatea corpului. Însă clasicele abdomene nu mai sunt la modă. E timpul să trecem la un alt nivel dacă vrem să mâncăm o porţie binemeritată de sarmale.

Însă, dincolo de ce putem face la sală, important e să ţinem cont de câteva trucuri pentru a nu lua în greutate de Crăciun.

Dacă totuşi nu reuşiţi să vă ţineţi de aceste sfaturi, bucuraţi-vă de vremea frumoasă şi ieşiţi măcar la o plimbare cu familia.