NOUTĂŢI LA SALONUL AUTO DE LA PARIS

DISTRIBUIȚI

Maşinile electrice sunt în atenţia publicului şi a presei de la Salonul auto de la Paris. Constructorii prezenţi la târgul care se va încheia peste două săptămâni se întrec în a oferi automobile non-poluante, cu un design atractiv. Şi producătorul român Dacia, parte a grupului Renault, a lansat astăzi noile modele Sandero şi Logan care beneficiază de acum de un facelift.

Dacia, maşină apreciată în Occident mai ales pentru preţul scăzut de achiziţie, şi-a îmbunătăţit modelele Sandero, Logan şi derivatele Sandero Stepway şi Logan MCV. Astfel, partea frontală a acestora a fost uşor redesenată, pentru un look proaspăt. Claxonul a fost mutat de pe maneta de semnalizare pe volanul cu patru spiţe, iar farurile beneficiază de lumini LED. Bordul a fost îmbrăcat într-un plastic lucios, iar ecranul sistemului multimedia MEDIA-NAV are de acum o rezoluţie mai bună.

BMW sărbătoreşte 100 de ani de la înfiinţare cu un nou vehicul botezat Concept X2.

Modelul i3, un hibrid care funcţionează atât pe carburant, cât şi pe electricitate, a primit o baterie îmbunătăţită, care ţine cu 50 la sută mai mult decât la varianta precedentă.

Un alt producător aniversat la Paris este Ferrari, care împlineşte în curând 70 de ani de la înfiinţare. Italienii au lansat azi modelul GTC Lusso T, prima maşină Ferrari cu patru locuri şi cu un motor turbo V8, de 3,9 litri. LaFerrari Aperta este un hibrid decapotabil cu două locuri, ediţie limitată. Cele 200 de modele produse au fost deja vândute, deşi costă între 1,8 şi două milioane de euro.

Renault a întors toate privirile cu noua maşină concept TREZOR, care, însă, nu e de vânzare. Citroen a dezvăluit noua versiune a popularului C3, un hatchback cu 5 uşi. Skoda vine cu primul său SUV de mari dimensiuni, numit Kodiac. Iar VolksWagen încearcă să îşi spele imaginea după scandalul emisiilor diesel cu această maşină electrică, ID, care va fi disponibilă pe piaţă abia în anul 2020.