Anunţat cu mult fast, biletul unic Metrorex-RATB este de ieri pus în vânzare la preţul de 5 lei şi are o valabilitate de 60 de minute. Călătorii, însă, nu se prea înghesuie să îl cumpere. Unii spun că este prea scump, alţii că timpul de valabilitate este insuficient. Noi am vrut să vedem cât de util este un astfel de bilet aşa că, am realizat un experiment prin care îl testăm pe o rută mai lungă

DISTRIBUIȚI

Anunţat cu mult fast, biletul unic Metrorex-RATB este de ieri pus în vânzare la preţul de 5 lei şi are o valabilitate de 60 de minute. Călătorii, însă, nu se prea înghesuie să îl cumpere. Unii spun că este prea scump, alţii că timpul de valabilitate este insuficient. Noi am vrut să vedem cât de util este un astfel de bilet aşa că, am realizat un experiment prin care îl testăm pe o rută mai lungă.

Începând de ieri a fost pus în vânzare cartela unică, iar noi am fost curioşi să vedem dacă 60 minute sunt suficiente pentru un traseu mai lung!

Am ales să testăm biletul unic pe ruta Drumul Taberei – Fundeni.

Nu am aşteptat foarte mult în staţia de autobuz pentru că am ales un interval orar la care Bucureştiul nu este aglomerat.

Prima validare a biletului a avut loc la ora 11.20, când am urcat în troleibuzul 69 pe care l-am luat până la staţia Politehnica.

La metrou, validarea funcţionează în regim contact less.

Metroul vine repede, iar de aici am de mers 9 staţii.

Mai avem de mers 2 staţii de metrou, următorul tren vine în 3 minute, iar din cele 60 de minute, cât are valabilitate biletul unic, au trecut deja 55.

Am mai cumpărat un bilet unic de o oră, iar astfel, drumul până la destinaţie îşi dublează costul.

Într-un final, după aproape o oră şi 40 minute ajungem la Spitalul Fundeni.

Cel mai probabil, o persoană pusă în acestă situaţie va alege fie să cumpere un bilet obişnuit, fie să meargă cu taxiul. Ruta alesaă de noi este doar una dintre cele cu care bucureştenii se confruntă şi penru care cartela unică Metorex-RATB nu este cea mai bună soluţie.