Chiar dacă preţurile cresc de la zi la zi…de black Friday este isterie! Doar este momentul reducerilor, care a devenit tot mai interesant pentru români, de la un an la altul. Asta se vede şi din cifrele vânzărilor generate într-o singură zi, an de an. Retailerii online şi nu numai pun la bătaie reduceri de până la 80 la sută pentru sute de mii de produse

DISTRIBUIȚI

Chiar dacă preţurile cresc de la zi la zi…de black Friday este isterie! Doar este momentul reducerilor, care a devenit tot mai interesant pentru români, de la un an la altul. Asta se vede şi din cifrele vânzărilor generate într-o singură zi, an de an. Retailerii online şi nu numai pun la bătaie reduceri de până la 80 la sută pentru sute de mii de produse. De la telefoane mobile, televizoare, până la frigidere, autoturisme, lingouri de aur, pachete turistice şi chiar bilete la evenimente. Unul dintre cei mai mari retaileri online din România se aşteaptă să vândă aproape 1,3 milioane de produse vândute.

Cifrele de anul trecut arată că plăţile online de Black Friday s-au ridicat la peste 50 de milioane de lei. Românii n-au stat degeaba şi au cumpărat tot mai mult, într-o singură zi, de la un an la altul. Anul acesta, retailerii online au gânduri mari. Unul dintre cei mai mari retaileri online din România pune la bătaie două milioane de produse la promoţie.

Vor fi la reducere de la televizoare, telefoane mobile, frigidere, până la autoturisme, anvelope şi nu numai. Reducerile vor fi în medie de 30 la sută, dar pot ajunge până la 70-80 la sută.

Înainte de a vă aventura în goana după reduceri, în vinerea neagră, faceţi selecţii.

Dacă alegeţi să cumpăraţi online, trebuie să ştiţi că aveţi dreptul să renunţaţi la produs.

Statisticile Centrului European al Consumatorilor arată că anul trecut, peste 260 de români s-au plâns de cumpărăturile făcute online în cursul anului. Cele mai multe probleme reclamate au ţinut de livrare sau de preţ şi aplicarea unor taxe suplimentare.