Cel mai mare eveniment dedicat celor din industria muzicală este pe cale să deschidă porţile. Timp de trei zile, din 20 martie, producătorii, artiştii, companiile din domeniul muzical vor putea afla noutăţile, vor putea accesa platformele care să le ridice businessurile şi vor reusi să lege noi relaţii profesionale

DISTRIBUIȚI

Cel mai mare eveniment dedicat celor din industria muzicală este pe cale să deschidă porţile. Timp de trei zile, din 20 martie, producătorii, artiştii, companiile din domeniul muzical vor putea afla noutăţile, vor putea accesa platformele care să le ridice businessurile şi vor reusi să lege noi relaţii profesionale.

Artiştii din România pot să se întâlnească ori chiar să înceapă noi colaborări cu cei mai mari din industria internatională. Networkingul este unul dintre obiectivele conferinţei.  Mai mult, va fi prezentată o platformă creată de tineri români şi care are ca scop apropierea actorilor din industria muzocală. Dar şi altă aplicaţie prin care pot face recenzii locaţiilor pentru concerte.  Printre cei invitati va fi şi Matt Loreants, un producator muziocal de mare anvergură, popesorul unui Grammy.

Mastering the music business a ajuns la a treia editie şi pune la dispozotie artistilor ultimele tendinte si tehnologii din industria muzicala la nivel global.