Când era mică, obişnuia să deseneze schiţe de rochii pe ultimele file ale caietelor de şcoală. Visa în forme şi culori fără să-şi dea seama că îşi construia drumul spre succes. Şi-a transformat dormitorul, împreună cu sora ei, într-un mic atelier de croitorie iar bunica era cea de la care furau secretele meseriei. Aşa s-a creionat povestea de succes a româncei

DISTRIBUIȚI

Când era mică, obişnuia să deseneze schiţe de rochii pe ultimele file ale caietelor de şcoală. Visa în forme şi culori fără să-şi dea seama că îşi construia drumul spre succes. Şi-a transformat dormitorul, împreună cu sora ei, într-un mic atelier de croitorie iar bunica era cea de la care furau secretele meseriei. Aşa s-a creionat povestea de succes a româncei Carmen Dascălu. La 32 de ani este antreprenoare, o tânără afaceristă care vinde pe toate continentele rochiile pe care le crează acum într-un atelier real. Este expertă în marketing şi comerţ online, vinde peste o mie de rochii pe lună iar acum se aşteaptă la vânzări de 50.000 de dolari pe lună, pe cea mai mare platformă de retail online din lume. Pleacă să viziteze lumea, câteva luni pe an, dar nu se gândeşte să părăsească vreodată România pentru că aici este acasă.

Carmen şi-a dorit întotdeauna să fie propriul ei şef.

Înainte de a face pasul spre antreprenoriat a încercat să se supună regulilor jocului. A lucrat în marketing şi vânzări în mai multe companii. Statutul de angajat nu era însă tocmai ce îşi dorea.

Aşa că, într-o zi a decis să facă ea regulile jocului. Şi-a dat demisia şi a ales să creadă în visul copilei care desena pe coperţile caietelor de şcoală, al fetiţei care croia rochii păpuşilor. Nu avea banii necesari să facă investiţia, avea un vis în care credea cu toată fiinţa ei. Primul pas pe care l-a făcut a fost doar să comercializeze rochii aduse din import.

A avut timp suficient să studieze piaţa, să vadă ce se cere şi aşa a prins suficient curaj încât să îşi deschidă propriul atelier.

Bani pe care i-a împrumutat de la cei care au ales să creadă în visul ei.

A început cu doi angajaţi, acum are zece şi mii de rochii create în atelierul ei ajung la femei de pe toate continentele. În fiecare lună vinde, în medie, o mie de rochii, local şi internaţional.

Recent, Carmen a reuşit să intre şi pe cea mai mare platformă de retail online din lume, acolo unde cifrele se aşteaptă să fie de zeci de mii de euro vânzări, pe lună.

Afacerea româncei s-a extins peste tot în lume, însă chiar şi aşa nu se gândeşte să plece din ţară definitiv. A ales să rămână în continuare aici, acasă.

Când nu se ocupă de afaceri, Carmen aleargă la semi maratone, merge la cursuri de dans şi călătoreşte des.

A făcut turul Europei, a desoperit Brazilia, Thailanda şi urmează să plece în Bali. Pentru anul viitor are pe listă Japonia, Costa Rica şi nu numai. La 32 de ani, Carmen e fericită că a ales să rişte şi să devină antreprenor. Dacă ar fi să aleagă din nou ar face la fel, fără nicio ezitare. A pornit la drum cu un vis, cu banii împrumutaţi pentru investiţia iniţială, dar a arătat că se poate câtă vreme eşti determinat. Iar românii, românii au şi determinarea şi creativitatea de a reuşi în tot ce îşi doresc.